Na tym blogu recenzuję włóczki, których zwykle używam, bądź używałam do przerabiania na drutach lub szydełkiem.

Jeśli chcesz zobaczyć gotowe wyroby z konkretnego włókna, to przejdź na mojego głównego bloga: dziergawki.blogspot.com i w polu wyszukiwania wpisz nazwę interesującej Cię włóczki. Po chwili Blogger wyświetli listę tematycznych postów, które można czytać i oglądać.

środa, 23 stycznia 2013

Lima DROPS


Dane techniczne:

Skład: 65% wełny i 35% alpaki.
Waga motka: 50 g.
Szacowana długość: 90 m.
Zalecane druty: 4 mm
Zalecane pranie ręczne w 30 st.

Opis producenta:

można znaleźć TU wraz z kartą kolorów.

Moje odczucia:

Jak na mieszankę alpaki z wełną włóczka ta jest dość delikatna i miękka. Może podgryzać tylko bardzo delikatną skórę. Polecam na wszelkie wyroby jesienne i zimowe, nawet dla dzieci.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby nie było ta włóczka jest większości wykonana z wełny, a ja niestety za nią nie przepadam. Najlepsza dla mnie jest włóczka z lnu https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-lnu/17 i myślę, że wiele osób z nią pracuje. W końcu każdy z nas ma jakieś ulubione rodzaje włóczek.

    OdpowiedzUsuń