Na tym blogu recenzuję włóczki, których zwykle używam, bądź używałam do przerabiania na drutach lub szydełkiem.

Jeśli chcesz zobaczyć gotowe wyroby z konkretnego włókna, to przejdź na mojego głównego bloga: dziergawki.blogspot.com i w polu wyszukiwania wpisz nazwę interesującej Cię włóczki. Po chwili Blogger wyświetli listę tematycznych postów, które można czytać i oglądać.

piątek, 18 stycznia 2013

Druty drewniane KnitPro


Budowa:

Druty z drewna brzozowego, laminowane.

Rodzaje:

skarpetkowe (pończosznicze), proste, z żyłkami o różnych długościach, do łączenia z żyłkami, zestawy.

Dostępne rozmiary:

Można znaleźć na stronie producenta TU. Druty te są dostępne w polskich pasmanteriach.

Moje odczucia:

Mają piękne kolory i są cichutkie w robocie. Żyłka jest dobrze przymocowana i nie zadziera włóczki. Dobrze współpracują ze śliskimi włóczkami. Niestety trzeba na nie bardzo uważać ponieważ mogą się złamać. Miałam 2 pary (3 mm i 3,5 mm) i przez nieuwagę obie się zepsuły w sposób nie do uratowania.







1 komentarz:

  1. Mam te druty. Niestety zdarzyło się, że odkręciła się żyłka i spadły oczka. Musiałam pruć kilka rzędów robótki, bo to był ażur. Teraz pilnuję i ciągle sprawdzam, czy wszystko jest ok.

    OdpowiedzUsuń